Wednesday, December 29, 2010

dosa semalam

ternmpak one of my fren tlis 'dosa smlm' trus sebak dada aku. teringat memori dulu2. hahhahaha nii rahsia terbesar aku yg xd siapa tahu. mmg xde sape tahu punn. smpai mati aku xkn bg tahu siapa punnn. hmm, impian aku nak g kubur nenek aku. tp xd spe nk bwk, siapa yg bwk aku g sana series ak jdkan dy sumone paaaling spesel dlm hdup aku. knp? smua ada kaitan dgn secret aku. haihhhh,, aku rindu nenek, rindu sgtt. mgkin smua ujian nii dtg sbb aku lupe siapa aku, lupe dgn harta dunia, :'( aku rindukan 'dye' doe, tp apakan daya, dye betul2 pergi tanpa jejak. aku ada baju dye jee, tu yg aku pakai smpai skrg, tiap kali tidur aku gantikan guling aku dgn baju dye. aku peluk baju tuu. ya allah, hanya kau j tahu cmne dan apa yg aku rse. sakit doe. aku sayang kau, u jaga diri ehh HEWIN. ily muahhh

No comments:

Post a Comment