Monday, January 31, 2011

all the moment we did together.

SHASHA/BELLA
woii, dont you know that i miss you a lot? well girl, i cried when i read all your comment about me. really appreciated it. bell, still rmember our moment together? hanging out, jalan gile jalan, hotstuffing together. time tuu kite dua jee kan, takpun helmi ngan afy. time tuu sume xde lg. kalau boleh mmg tiap hari kite tawaf pavi tu kan. rasanya kalau kite g umrah mesti kite dah jadi hajjah 8kali dah hahahhaha. susah senang kite sama kan bell? kau susah ak tlg, ak susah kau tlg. kite gelak sama, drunk sama, sume sama. gile syokk time tuu kan. sorang hantu galah sorg lg manusia kerdil. hahahhahah. agak2 bile kite nak ulang blk? nnti ak dah senang mcm yg kite impikan, aku bwk kau skali k. atau ak xd jodoh utk jd cmtu, kau plak yg jd, bwk ak taw. igt xjanji kite nk together ever after? aku rindu kau, rindu kau sgt.walau kau salu je buli aku, aku takkesah sbb kau aku yg punya hahahha. tp skrg sume dah lain, sbb kau mereka yg punya (; semoga kau bahagia. aku doakan kau happy. love you bestie. maaf sbb aku busy sgt lately dgn dunia aku smpai takde masa utk korg..

afy runcing (:
memule kan, aku nyampah tgk dye niii. mulut mak aihhh over. tp lps aku knal dye, aku makin rapat smpai aku anggap dye keluarga aku. dye nii comel, tp mls nak ckp kang makin runcing dye nii. hahhaha, tahu x, kau merajuk dgn aku, aku rindu kau sgt :( mmg slh aku, aku taktahu np laa bdoh ak nii, tp ak xsangke kejap j kan relation kite tp xp, sbb skgkite dahh ok. tp ak xtahu da nk layan kau cmne, aku kekok. aku rindu kauu laaa miss malaysia :D hoho, nnti kite kua, jd mcm dulu blk k, kau, aku, bella, and melo. ulang semua blk kan fy, aku tahu kite boleh, tanpa dorg yg lain. sumpah aku ckp, aku sygg kau, kawan baik dunia akhirat. aku swear xkn buad bnde sama kat kau dahhh. love you fy :D vavadi. hihi
melo miss universe
nok, ingat x dulu2. kau suke carut aku kan, panggil aku bosia, hahhaha rindu doe time tuu. xpe, aku takkesa. aku kan bosia kau, kau kan bojan aku. tp tibe2 kite gado, but idk y. ishhh, pape j la kann, just forget the old stuff, and start evrytg back. helmi, aku rindu nak mcm dulu2. xtahu laa kalau kau ckp aku mengarut or pape kan, entah laa, since ak busy working, semua dah lain. igt x kat hotel kite ada ckp kite xkan berpisah even da keje pon. tp semua tuu tipu j kan, sbb kau dah ada bff bru, ak kau lupe. btl x? hihi, xpe laaa. aku still sygg kau, klu de pape cari j aku tauu (: ily to bff..
 
                  

No comments:

Post a Comment