Thursday, January 27, 2011

awak...

awak, ingat lagi tak mcm mana kite mula2 jumpa? awak sweet sgt time tu. awak ckp saye cute. mesti awk ingat saya suke awak sebab rupe kan. tapi kan awak, mule2 saya jatuh cinte kat awak saya cume nmpak mata awak je. lepas tu bru semua bermulaa. saya rasa malam tuu saya insan teristimewa sbb dapat awak. lps tu kite buat wish kan, tapi wish tu xmenjadi langsung, dye penipu kan wak? saya benci diri saya sbb suke dekat awk betapa xsedar diri saya ni. awak tahu x, kalau boleh saya nak masa berhenti. sbb saya nak slalu dgn awak. saya sayang awak sgt2. lepastu makin hari kite makin rapat. saya rasa bahagia. saya rasa saya dah memiliki awak tapisaya xsedar yang sebenarnye saya kene game je dgn awak, kan wak? lama2 saya perasan tapi saya buat taktahu sbb saya berharap awak btl2 suke saya. cara awak tuu, buad sy percaya yg saya dah tawan awk, tp sbnarnye sy yang tertawan. satu hari kite gado lagi, sbb sy buad awk marah tp awk xtahu betapa marahnye sy dgn awk tp sy sabar j. awk ckp awak ada dgn dye, hancurnye hati sy. sy menangis tp sy buat2 gembira depan awk sbb sy nak awk nmpak sy sbgai yg terbaik tapii sy bodoh sbb sy hanya nmpak mcm sibodoh dgn buat cmtu. sy igt awk xsyg sy, sbb awk xkisah dgn tarikh tuu, sy pon nk hilangkan sedih then sy pg enjoy. tp awk slh fhm. semua berakhir kat situ. awk xbg peluang pu kt sy. awk tahu x, perasaan sy kat awk smpai hrini taw. saya syg awk sgt2. sy berharap awk dtg kat sy wlu sy tahu semua tu xkan pernah terjadi. xpernah ada keajaiban dlm dunia sy kan wak. thanks fr evrytg, sy sentiasa tggu awk.

No comments:

Post a Comment